• 04-11-2006, 23:49:12
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    verdigim linkleri download yapıp bana cd ile ulaştıracak arkadaslar arıyorum..

    kargo ucreti bana aittir.

    düşünenler için fiyat alabilirmiyim..
  • 04-11-2006, 23:52:19
    #2
    toplam kaç cd olacak?
  • 04-11-2006, 23:53:57
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    CooL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    toplam kaç cd olacak?
    Linkler ne kadar tutarsa link cok
  • 04-11-2006, 23:56:07
    #4
    kaç megabayt tutacağını öğrenmeden fiyat vermek çok zor.
  • 04-11-2006, 23:57:04
    #5
    mrt
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam tahmini kaç cd tutar.. 50+ uzeri ise teklif gecebilirim ?


    edit : herkes ayni anda ayni soruyu sormus
  • 04-11-2006, 23:57:52
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    CooL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaç megabayt tutacağını öğrenmeden fiyat vermek çok zor.
    cd basına bir fiyat verebilirsiniz..
  • 05-11-2006, 00:03:34
    #7
    10 cd ile 100 cd arasında baya bir birim fiyat oynar
  • 05-11-2006, 00:05:24
    #8
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    CooL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 cd ile 100 cd arasında baya bir birim fiyat oynar
    100 cd = yaklasık 70 gb yapıyor sanırım 100 desem ne kadar istersin?
  • 05-11-2006, 00:10:30
    #9
    iomega marka cd ye cd basi 4 ytl ( 0-50 cd arasi )
    iomega marka cd ye cd basi 3 ytl ( 50-250 cd arasi )
    maxell/verbatim cd ye cd basi 5 ytl ( 0-50 cd arasi )
    maxell/verbatim cd ye cd basi 4 ytl ( 50-250 cd arasi )

    ( iomega ( yada ikinci kalite bir cd ) )
    ( ivir zivir maxell yada verbatim degil teknosa dan alinmis cd ler olacaktir )
    vereceginiz linkler rapid ise yada ucretli bir servis ise ( megaupload, sendspace vs.) , bize sifrede vermeniz gerekli ( gunluk limitimiz kadar dl yapip cd ye cekerim )
    ( download hizim diye birsey soz konusu degil , karsi taraf ne kadar hizli gonderebiliyorsa o hizla cekerim ( ulaknet , birnet , superonline uzerinden ) )
    alacaginiza dair garanti elimizde patlarsa ne etcez ( %60 pesin istiyorum )

    yanlislik/anlasilmayan varsa duzelteyim..