• 14-03-2020, 18:38:13
    #10
    Zuby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıt olmak istediğim zaman tckimlik hatası veriyor doğru girmeme rağmen, formu inceleyip tekrar yollayınız diyor.
    ben sorunsuz kayıt oldum.
  • 14-03-2020, 19:11:40
    #11
    Xugart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bulutfon vergi levhası olmadan veriyor.
    Bulutfon üzerinden almak istemiştim fakat banka hesabım EFT/Havale işlemlerine izin vermiyor maalesef :'8
  • 14-03-2020, 19:47:31
    #12
    AlbaySIMSEK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bulutfon üzerinden almak istemiştim fakat banka hesabım EFT/Havale işlemlerine izin vermiyor maalesef :'8
    İlk yıl hiç bir ücret talep etmediklerinden buna ihtiyacınız olacağını düşünmüyorum. Tek gideriniz kargo ile göndereceğiniz evraklar için kargo ücreti ve çıktı ücreti.
  • 14-03-2020, 20:09:59
    #13
    Xugart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk yıl hiç bir ücret talep etmediklerinden buna ihtiyacınız olacağını düşünmüyorum. Tek gideriniz kargo ile göndereceğiniz evraklar için kargo ücreti ve çıktı ücreti.
    Almak istediğimde iletişm bedeli gibi yıllık 9₺ bir ücret istiyorlar. Bunu da EFT/Havale ile istiyorlar yoksa belgeler konusunda sıkıntım yok :/
  • 14-03-2020, 20:17:14
    #14
    AlbaySIMSEK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almak istediğimde iletişm bedeli gibi yıllık 9₺ bir ücret istiyorlar. Bunu da EFT/Havale ile istiyorlar yoksa belgeler konusunda sıkıntım yok :/
    Anladım, çevremde alan kişilerden her hangi bir ücret alınmadı bildiğim kadarı ile. İstendeyse bile numarayı aldıkları için yukarıda belirttiğiniz gibi bir para gönderme sorunu yaşanmamış ki numara almışlar. Firmanın müşteri hizmetlerini arayın destek talep edin.
  • 14-03-2020, 20:23:07
    #15
    Xugart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım, çevremde alan kişilerden her hangi bir ücret alınmadı bildiğim kadarı ile. İstendeyse bile numarayı aldıkları için yukarıda belirttiğiniz gibi bir para gönderme sorunu yaşanmamış ki numara almışlar. Firmanın müşteri hizmetlerini arayın destek talep edin.
    Umarım yardımcı olurlar iyi çalışamalar...