İlk yıl hiç bir ücret talep etmediklerinden buna ihtiyacınız olacağını düşünmüyorum. Tek gideriniz kargo ile göndereceğiniz evraklar için kargo ücreti ve çıktı ücreti.
Almak istediğimde iletişm bedeli gibi yıllık 9₺ bir ücret istiyorlar. Bunu da EFT/Havale ile istiyorlar yoksa belgeler konusunda sıkıntım yok :/