Xugart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk yıl hiç bir ücret talep etmediklerinden buna ihtiyacınız olacağını düşünmüyorum. Tek gideriniz kargo ile göndereceğiniz evraklar için kargo ücreti ve çıktı ücreti.
Almak istediğimde iletişm bedeli gibi yıllık 9₺ bir ücret istiyorlar. Bunu da EFT/Havale ile istiyorlar yoksa belgeler konusunda sıkıntım yok :/