AlbaySIMSEK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Almak istediğimde iletişm bedeli gibi yıllık 9₺ bir ücret istiyorlar. Bunu da EFT/Havale ile istiyorlar yoksa belgeler konusunda sıkıntım yok :/
Anladım, çevremde alan kişilerden her hangi bir ücret alınmadı bildiğim kadarı ile. İstendeyse bile numarayı aldıkları için yukarıda belirttiğiniz gibi bir para gönderme sorunu yaşanmamış ki numara almışlar. Firmanın müşteri hizmetlerini arayın destek talep edin.