chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bir demo falan koysanız daha iyi olmaz mı ?
demo koymuyorum diyorsunuz örnek şablon koyun bari?
Burada ben şu tasarımı yapıyorum demiyorum hocam, siz bu tasarımı canlandırmak istiyorum diyorsunuz biz de yapıyoruz. Bu yüzden PM ve mail ile iletişime geçin dedik ☺️