• 23-08-2008, 16:06:10
    #10
    cocugun neden hevesini kırdınız ya belki iyi bi webmaster olacaktı
  • 23-08-2008, 16:24:10
    #11
    madem oss ye hazırlancaksın neden yeni site açıyorsun ki. Bence.
  • 24-08-2008, 15:11:51
    #12
    stfrld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu baltalamak için değil yardım etmek için yazıyorum:
    Eğer paralı aramıyorsan burda arama.Birsürü çoluk çocuk forumu var oralara git.Burda zaten millet kendi siteleriyle zor ilgileniyor

    haklısın