• 28-08-2008, 19:05:18
    #28
    joker06 bence hakan abiden çok büyük özür dilemelisin yapılanlar çok büyük bir suçlama farkındaysan
  • 28-08-2008, 20:52:02
    #29
    tyros2 arkadasımla anlastık odememıde sorunsuz aldım kendısıne teşekkürler
  • 28-08-2008, 21:28:28
    #30
    Üyeliği durduruldu
    saraclar59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    joker06 bence hakan abiden çok büyük özür dilemelisin yapılanlar çok büyük bir suçlama farkındaysan
    arkadaşım olay kapandı daha ne uzatıyorsun..
  • 28-08-2008, 21:34:18
    #31
    joKer06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım olay kapandı daha ne uzatıyorsun..
    tamam hocam aranızda anlaştıysanız çok güzel bende senden özür dilerim
  • 01-01-2009, 14:00:18
    #32
    tyros2 ile bir işimiz oldu bana halen 60 ytl para göndermesi lazım parasını zamanında gönderiyordu ilk başta fakat böyle birsey ummazdım zaten o günden sonrada görmedim Neyse herkes ettiğini bulur diyelım

    İyi forumlar