• 25-05-2019, 18:59:22
    #1
    Merhaba arkadaşlar. gelirinizin artması için çalışma yapıyorum.

    referans olalım vs talep etmeyin.
    reklam yerleşimi ile x2 x3 oranlarını yakalayacaksınız.
    kendi sitelerim için uyguladığım bir çalışmadır. oldukça başarılı sonuçlar ortaya çıkmıştır
  • 25-05-2019, 19:00:35
    #2
    Ücret nedir hocam ?


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 25-05-2019, 19:00:44
    #3
    X2 olmazsa iade ve zarari karşılıyor musunuz ?
  • 25-05-2019, 19:01:42
    #4
    mselimdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    X2 olmazsa iade ve zarari karşılıyor musunuz ?
    zarar ?
  • 25-05-2019, 19:01:43
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ücret?
  • 25-05-2019, 19:02:52
    #6
    Signarita adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücret?
    pm gönderildi.
  • 25-05-2019, 19:05:12
    #7
    Hocam fiyat nedir 2. SoruÅŸum


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 25-05-2019, 19:06:15
    #8
    Fiyatı pm alabilir miyim?
  • 25-05-2019, 19:09:09
    #9
    Salihbyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam fiyat nedir 2. SoruÅŸum


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    cevap verdim daha önce gmb nizi yapmıştım hatırlarsanız ileişim vardı sizde whatsaap
    maliaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatı pm alabilir miyim?
    yolladım