Karalama yapanlar mining kasanlar baktımda kimse yapmasın istiyor arkadaşlar yapın çatır çatır para kazanıyor millet öğrenin... ama bu arkadaş ile ama kend çabanız ile deli gibi kasarsınız hesapda açarsınız zorlayın beyinleri. olmuyor kurtarmıyor diyenlerin hepsi kolpa çokta güzel indiriyorlar.
Çok merak ettiğim bir iş, vaktim olsa iyice araştırıp girmek isterdim bana kalırsa da gayet mantıklı geliyor.
Foruma ne zaman girsem ya cloud hesap alınıyor ya da satılıyor konusu denk geliyor
Gereksiz enerji israfı. Mantıklı projelerde kullanılan sistem sizin suistimaliniz yüzünden kaldırılacak tamamen.
Ömür boyu bu şekilde para kazanamazsınız. Gündelik kolpa işler yerine daha uzun soluklu projeler üretmelisiniz.
Uzun soluklu işler mantıklı ama bazen bu projeler için maddi ihtiyaç da gerekiyor. Ek olarak böyle bir fırsat varken neden yapmayalım ki. Bu işi önceden bilip vur kaç yapanlar şuan trilyonluk olmuştur bile.
Çok merak ettiğim bir iş, vaktim olsa iyice araştırıp girmek isterdim bana kalırsa da gayet mantıklı geliyor.
Foruma ne zaman girsem ya cloud hesap alınıyor ya da satılıyor konusu denk geliyor
Satın alan arkadaşların yorumlarını takipteyim.
Baltalayan arkadaşlar sayesinde hiç satın alan olmadı hocam. Sadece geçen günlerde konu açmadan önce sattığım bir arkadaş var. Bu gidişle takip edebileceğin yeni birisi olmayacak
Cloud sistemlerde mining olmaz! Olsa bile gerek uğraş gerek ise lüzumsuz para harcamış olacaksınız hesap toplamak için.
Bu işin içinde olan biri olarak söylüyorum çok ince detayları var buraya yazarak 3-5 fırsatçıya bunu sunmayacağım! Çok ciddi miner yapacak birileri varsa 500.000₺ toplayıp beni arasın tüm altyapısını tek konteyner içinde stabil bir şekilde ben kurucam!
Cloud sistemlerde mining olmaz! Olsa bile gerek uğraş gerek ise lüzumsuz para harcamış olacaksınız hesap toplamak için.
Bu işin içinde olan biri olarak söylüyorum çok ince detayları var buraya yazarak 3-5 fırsatçıya bunu sunmayacağım! Çok ciddi miner yapacak birileri varsa 500.000₺ toplayıp beni arasın tüm altyapısını tek konteyner içinde stabil bir şekilde ben kurucam!
Tam olarak dediğin gibi hocam. 500.000 tlsi olan adam da senin peşinde koşup sistem kurmanı bekleyecekti. Cloudla para kazanılmıyor zaten. Baltalayan arkadaşlar da forumdan ve çevreden hesap bulup kazım yapmaya devam edebilir. Ben de öyle yapacağım.
Mrhaba.
Konuya kısa bir notta ben düşeyim. Kazıyı yapmaya başlatıkdan sonra bazı hesaplar 1 saat sonra hop onaya düşüyor ve hesap kapanıyor.
Şanslı iseniz hesabı 3 gün kadar kullanıp 4 gün sabah kalktığınız da banlı görürsünüz.
Not: Bu işin içerisinde olan biri olarak söylüyorum ve kesinlikle bu zamana kadar 500+ hesap eritmiş biri olarak söylüyorum. Kazanacağım derken kayıp etmeyiniz.
Mining işi yapacaksanız da size bir tavsiye gidip sunucuları alibaba, azure vs gibi yerlerden açınız.
Mrhaba.
Konuya kısa bir notta ben düşeyim. Kazıyı yapmaya başlatıkdan sonra bazı hesaplar 1 saat sonra hop onaya düşüyor ve hesap kapanıyor.
Şanslı iseniz hesabı 3 gün kadar kullanıp 4 gün sabah kalktığınız da banlı görürsünüz.
Not: Bu işin içerisinde olan biri olarak söylüyorum ve kesinlikle bu zamana kadar 500+ hesap eritmiş biri olarak söylüyorum. Kazanacağım derken kayıp etmeyiniz.
Mining işi yapacaksanız da size bir tavsiye gidip sunucuları alibaba, azure vs gibi yerlerden açınız.
Sizin kazım yönteminizle benimkinin aynı olduğunu nereden çıkarıyorsunuz peki. Benim 1 günde kapanan hesabım hiç olmadı. Ek olarak zaten satış yapmıyorum artık. Aktif olmayn konuyu bile baltalamaya gelmeyin.