AutoCad'den anlayan arkadaş aranıyor - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
AutoCad'den anlayan arkadaş aranıyor
3
●
165
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Freelancer
AutoCad'den anlayan arkadaş aranıyor
07-09-2018, 15:13:40
#1
fiftyone
Arkadaşlar iş bebekhayati tarafından kısa sürede yapıldı.
İlgilnene ve mesaj atan bütün arkadaşlara teşekkürler.
İhtiyaç halinde dönüş yapılacaktır.
Teşekkürler.
07-09-2018, 15:17:29
#2
Webuul
Teknik ofis şefliği yaptım. Detayları gönderirseniz sevinirim.
LG-H850 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
07-09-2018, 15:24:59
#3
bebekhayati
Üyeliği durduruldu
Pm atıldı
07-09-2018, 15:38:32
#4
AOK
solid ile ilgilendim ama detayları iletirseniz yardımcı olmak isterim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler