• 09-02-2016, 15:59:34
    #10
    10 yorumu tamamladım hocam, ödeme bekleniyor.
  • 09-02-2016, 17:05:27
    #11
    İlk yorumu yaptım hocam , pm gönderdim.
  • 09-02-2016, 17:24:14
    #12
    ilk yorumu yazdım .
  • 10-02-2016, 00:07:01
    #13
    vakfikebirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Arkadaşlar

    Her 10 yorumunuza 5 TL veriyorum. Yapılacak iş basit:

    www.maaslari.xyz

    Bu siteye girerek 10 yorum atıyorsunuz. 5 TL kazanıyorsunuz.

    Şartlar:
    Yorum ismi olarak r10 nickinizi kullanmalısınız.
    Her konuya yalnızca 1 yorum atabilirsiniz.
    1 günde en fazla 1 yorum atabilirsiniz.
    Tek kelimelik çok güzel gibisinden yorumlar onaylanmayacaktır. Onaylanan yorumlarınız üzerinden ödeme alacaksınız.

    İsteyen herkes katılabilir. Katılmak için pm atmanıza gerek yok. Yalnızca 10 yorumu tamamladığınızda hesap numaranızı özel mesaj atmanız yeterlidir.
    Merhabalar, devam ediyorsa bende katılabilirmiyim teşekkürler
  • 11-02-2016, 01:47:28
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Takip.
  • 11-02-2016, 18:52:20
    #15
    arkadaşlar konu günceldir ve hiçbir zaman güncelliğini kaybetmeyecektir. Dilediğiniz zaman katılabilirsiniz.

    kartalweb ilk ödemesini aldı. 10 yorumdan sonra yorum yazmaya devam da ediyor.
  • 16-02-2016, 16:57:25
    #16
    Takipteyim hocam yorum atıyorum her kategoriye hergün yorum atıcaz sanırsam değil mi ?
  • 19-02-2016, 18:53:41
    #17
    Merhaba, ilk yorumu yazdım buna ilave olarak yorum ile alakalı bir özel mesaj da gönderdim. Onu okuyabilir misin?

    2. yorumu da gönderdim.
  • 29-02-2016, 18:25:51
    #18
    domainbakkali nickli arkadaşa ödemesi yapılmıştır.
    kartalweb nickli arkadaş 2. 10 yorumu attığı için tekrar ödeme almıştır.