Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Aklında fiyat yoksa açık artırmaya koy. Ama diyeyim ucuza gidebilir. Ben bir defa site sattım, bana göre ucuza gitti, beleşe gitti. açık artırma açık artırmadır dedik, alana da hayırlı olsun dedik.
Açık artırmaya koyarsan baştan söyleyeyim, başlangıç fiyatını üzülmeyeceyin bir seviyeye koy. Ölü fiyatına gidebilir yoksa.