• 22-03-2008, 23:29:16
    #1
    Almanyada okumak eyitim almak dil kursuna gitmek isteyenlere 500euro ya tüm işlemlerinizi garantili hallediyoruz . Unutmayın dünya artık globalleşiyor ve iyi derecede dil bilmek iş başvurularında çok büyük bir artı olarak size geri dönüyor . Aynı zamandada büyük yerlerde okuyan insanları kapasite ve dünyayı görüş ufukları büyümektedir. Yani dışarıda üniversite okumanızın yada eyitim almanızın kariyerinize katacağı çok büyük artıları olacaktır. Sizi daha iyi imkanlar bekliyecektir
    neler yapıyoruz peki_?
    *Almanyada ögrenciye okuyacagi bölüme kayit yaptirıyoruz
    *Dil kursuna kaydını yapıyoruz
    *Hastalık sigortasını yapıyoruz
    *Kalacak yurdunu ayarlıyoruz
    *Vize için gerekli tüm evrak ve dökümanları hazır ediyoruz
    dosyayı elinize veriyoruz
    size dosya ile konsolosa gidip vizenizi almak kalıyor. Hepsi bu kadar
    msn: viksat@hotmail.com
  • 22-03-2008, 23:37:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    vay be Almanya ya gelemek icin 12 sene bekleyen ben, bu kadar kolay oldugunu görünce sasirdim acikcasi
  • 23-03-2008, 00:23:17
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    almanyaya gelmeyin hayatinizi maf etmeyin Türkiye gibisi yok arkadaslar
  • 23-03-2008, 00:28:44
    #4
    yıllık ücretide yazarsan almanyada eğitim almak isteyenler için daha faydalı olur..


    Bu arada ilk postunuzdan belirttiğiniz eyitim kelimesinin doğrusu eğitimdir..


    Saygılarımla,
  • 23-03-2008, 01:46:26
    #5
    bize rehber olacak biri oalcak mı?
    yoksa başı boş mu olacağız dil bilmeden felan?
    siz galiba Türkçe eğitimi almadınız?
  • 23-03-2008, 01:57:51
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Killa_Hakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    almanyaya gelmeyin hayatinizi maf etmeyin Türkiye gibisi yok arkadaslar
    +1 Katiliyorum

    artik buralar eskisi gibi degil
  • 23-03-2008, 02:02:18
    #7
    Soylemis oldugunuz gibi basitlestimi almanya ya vize almak ben aksini biliyordum. Almanyada yasadigim icin yasalarindan gun ve gun olmasada medyadan takip ettigim kadariyla sizin saymis oldugunuz maddelerden cok daha zor olacagini zannediyorum ama ne diyim is bilenin kilc kusananin illegalite olmadigi surece yolunuzu tutarsiniz
  • 23-03-2008, 02:22:45
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pasaport, Vize ıvır zıvır herşey 500€ mu?
  • 23-03-2008, 02:40:40
    #9
    Üyeliği durduruldu
    (Kd)
    4 sene önce geldim, cok güzel bir memleket AMA sifirdan baslanacak bir memleket degil, eger buraya gelip birseylere sifirdan baslayacaksaniz hic gelmemenizi tavsiye ederim.
    (/kd)

    Su konuyu birazdaha acarmisiniz..