• 16-03-2015, 21:41:27
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Herkese merhaba,

    Uzun zamandır bir fikre sahibim ama hayata geçirecek alt yapıyı bir türlü oluşturamadığım için burada paylaşmak istedim.

    Biliyorum ki bir fikri böyle açık bir ortamda paylaşmak çok da doğru değil. Ama hayata geçmesi için bu riski almak zorundayım.

    Umarım beraber çalışabileceğimiz birileri çıkar.

    ŞİMDİ GELELİM FİKRİMİZE

    Bir web sitemiz var. İnternet üzerinden iş yapan kişiler sitemizi kullanıyor.

    Sitemizde "iş ilan panosu" var. İşi alan gelip ilan panosuna ilanı asıyor. Diğer kullanıcılar da işi yaparak "puan" kazanıyor. Kazandıkları "puan" ilan panosuna iş asmaya hak kazanmaları anlamına gelir.

    ÖRNEK: Ahmet yeni bir iş aldı, bir sayfaya facebook'ta 1000 beğeni sağlarsa 20 TL kazanacak. Hemen gelip ilan panosuna işi asıyor.

    AHMET: "ARKADAŞLAR SAYFAMIZ ŞU, BEĞENİ HEDEFİM 1000" diyor.

    Ali ilanı görüyor. Hemen sayfayı beğeniyor ve 5 puan kazanıyor.

    Ali daha önce yaptığı işlerden 100 puan toplamayı başardı. Her 100 puanda bir iş asma hakkı vardı. Hemen kendi ilanını asıyor.

    ALİ: "ARKADAŞLAR ŞU WEBSİTESİNE 500 ZİYARET HEDEFİMDİR" diyor

    Bu sefer başkaları işi gerçekleştiyor ve puan kazanıyor.

    ŞİMDİ GELELİM SİTE SAHİBİ OLARAK BİZİM KAZANCIMIZA

    Biz site sahibi olarak ilan başına bir komisyon istiyoruz. Komisyonu da ilanı asan kişi işi bitirip parasını kazanırsa alıyoruz. AHMET 20 TL kazandı 2 TL bize veriyor.


    Umarım açıklayabilmişimdir.

    Değerli yorumlarınızı bekliyorum.
  • 16-03-2015, 21:58:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    jabag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese merhaba,

    Uzun zamandır bir fikre sahibim ama hayata geçirecek alt yapıyı bir türlü oluşturamadığım için burada paylaşmak istedim.

    Biliyorum ki bir fikri böyle açık bir ortamda paylaşmak çok da doğru değil. Ama hayata geçmesi için bu riski almak zorundayım.

    Umarım beraber çalışabileceğimiz birileri çıkar.

    ŞİMDİ GELELİM FİKRİMİZE

    Bir web sitemiz var. İnternet üzerinden iş yapan kişiler sitemizi kullanıyor.

    Sitemizde "iş ilan panosu" var. İşi alan gelip ilan panosuna ilanı asıyor. Diğer kullanıcılar da işi yaparak "puan" kazanıyor. Kazandıkları "puan" ilan panosuna iş asmaya hak kazanmaları anlamına gelir.

    ÖRNEK: Ahmet yeni bir iş aldı, bir sayfaya facebook'ta 1000 beğeni sağlarsa 20 TL kazanacak. Hemen gelip ilan panosuna işi asıyor.

    AHMET: "ARKADAŞLAR SAYFAMIZ ŞU, BEĞENİ HEDEFİM 1000" diyor.

    Ali ilanı görüyor. Hemen sayfayı beğeniyor ve 5 puan kazanıyor.

    Ali daha önce yaptığı işlerden 100 puan toplamayı başardı. Her 100 puanda bir iş asma hakkı vardı. Hemen kendi ilanını asıyor.

    ALİ: "ARKADAŞLAR ŞU WEBSİTESİNE 500 ZİYARET HEDEFİMDİR" diyor

    Bu sefer başkaları işi gerçekleştiyor ve puan kazanıyor.

    ŞİMDİ GELELİM SİTE SAHİBİ OLARAK BİZİM KAZANCIMIZA

    Biz site sahibi olarak ilan başına bir komisyon istiyoruz. Komisyonu da ilanı asan kişi işi bitirip parasını kazanırsa alıyoruz. AHMET 20 TL kazandı 2 TL bize veriyor.


    Umarım açıklayabilmişimdir.

    Değerli yorumlarınızı bekliyorum.
    Projen cok guzel bende basit bir sekilde isverenlerin ve arayanlarin birlestigi bir portal dusmustum ancak acaba olurmu dan oteye gitmedi.İmkan elvermedi.Beyninize saglik super fikir (Sacma ama )

    Mobilden Gonderildi.Sürç-ü Lisan Olduysa Affola
  • 16-03-2015, 22:10:39
    #3
    Uzman kirala sitesi tarzı bir site değil mi düşündüğünüz?
  • 16-03-2015, 22:20:50
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Değerli yorumlarınız için teşekkürler.
    Uzmankirala ya da bionluk tarzı bir site değil. Ama alt yapı olarak o siteler kullanılabilir.
  • 16-03-2015, 22:27:50
    #5
    Fikriniz güzel ancak site ile facebook vs. etkileşimlerini nasıl kontrol edeceksiniz?
  • 16-03-2015, 22:30:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fikriniz güzel ancak site ile facebook vs. etkileşimlerini nasıl kontrol edeceksiniz?
    İlan verilen işi kimlerin yaptığını nasıl anlayacağız...

    İşte fikri hayata geçirememe neden olan soru da bu zaten...

    Bu konuda desteğe ihtiyaç var
  • 17-03-2015, 12:47:36
    #7
    pm attım dönerseniz sevinirim
  • 17-03-2015, 15:14:04
    #8
    Üyeliği durduruldu
    dönüş yapıldı, teşekkürler