• 22-01-2015, 00:24:29
    #1
    merhaba arkadaslar,

    ioncube kurulumu yapacak birini ariyorum. Acildir ucret ve skype yollarsaniz sevinirim.
  • 22-01-2015, 00:25:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    R10celp skype eklerseniz görüşelim


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 22-01-2015, 00:30:11
    #3
    ekledim hocam bekliyorum. kurcalarken bi suru hata geldi gelde yap )