arkadaşlar makina boş kalacağına upload yapıp para kazanayım dedim. istediğiniz her yere yurtdışından upload yapıyorum 8mbit upstream bağlantı ile..
ilgilenenler PM atabilir.
Ucuza Upload yapılır.. GB başına 50 kuruş
10
●1.054
- 14-02-2008, 14:36:15
- 14-02-2008, 15:16:56tabikide. özel msj dan bana msn ini bildirirsen oradan konuşabiliriz. albümleri söylersin bulur upload ederim.ghurjhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2008, 17:07:38Eğer istersen seninle uzun vadeli çalışabiliriz. PM alabilir miyim?
- 15-02-2008, 21:46:41Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.önceden ben gb basina 3 ytl yapiyordum simdi 1 ytl bile yapilmiyor

50 kurus oldu he yakinda 20 kurus da olur
- 15-02-2008, 21:54:47neyden kazanacaksın ki bi albüm 100 MB 100 X 20 = 2 GB
1Gb başına 50 kuruştan
20 albüm upload etsen 1 lira
- 15-02-2008, 22:01:21Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.5 kuruş demiyor 50 kuruş diyor = 0.5 YTLHayaleT_alp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2008, 22:09:20
