Merhaba arkadaşlar herkese. Bir arkadaşımın davetiyesiyle aranıza katıldım. Bu sene üniversite de hazırlık sınıfı okuyacağım. Anlayacağınız bolca boş zamanım olacak. O yüzden iş alıp kendi paramı kendim çıkarmak istiyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
Not: İngilizce seviyem advanced. Sertifika mevcut.
Üniversite Öğrencisiyim- İş Arıyorum
14
●945
- 25-08-2014, 10:01:55realist34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pmler yollandı.
Hala güncel arkadaşlar iş aranmakta. - 25-08-2014, 22:35:57Pm gonderildi hocam, lutfen kontrol edin.gues adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-08-2014, 01:18:42Bu soruyu bekliyordum o yuzden aciklayayim gelmisken. Amerikada 2 ay dil egitimi aldiktan sonra advanced sertifikasi aldim ki zaten egitime pre-intermediate seviyesinde baslamistim. Hazirlik sinifi okuyorum deme sebebim daha henuz muafiyet ve seviye tespit sinavlarina girmemis olmam. Orada okuyacagim yazsam daha dogru olurmus ozur dilerim. Ayrica hocam, bolumum %100 ingilizce olacagi icin okulda hazirlik sinifi okumam oneriliyor. Lakin muafiyet sinavlarina daha 15 gun kadar bir zaman var neredeyse. Girersem rahatca gecerim ama ben okumayi dusunuyorum cunku bolumle alakali bilgiler, teknik kelimeler ogretilecek.dergos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kusura bakmayin yanlis anlasilma icin. Biliyorum kotu gozukuyor advanced seviye-hazirlik okuyacagim kombinasyonu ama bu mesaj yeterli olur sanirim. Uyariniz icin sagolun hocam