Hocam k.bakmayın sadece meraktan soruyorum. Advanced seviyede ingilizceyle hazırlık sınıfı mı okuyorsunuz?
Bu soruyu bekliyordum o yuzden aciklayayim gelmisken. Amerikada 2 ay dil egitimi aldiktan sonra advanced sertifikasi aldim ki zaten egitime pre-intermediate seviyesinde baslamistim. Hazirlik sinifi okuyorum deme sebebim daha henuz muafiyet ve seviye tespit sinavlarina girmemis olmam. Orada okuyacagim yazsam daha dogru olurmus ozur dilerim. Ayrica hocam, bolumum %100 ingilizce olacagi icin okulda hazirlik sinifi okumam oneriliyor. Lakin muafiyet sinavlarina daha 15 gun kadar bir zaman var neredeyse. Girersem rahatca gecerim ama ben okumayi dusunuyorum cunku bolumle alakali bilgiler, teknik kelimeler ogretilecek.
Kusura bakmayin yanlis anlasilma icin. Biliyorum kotu gozukuyor advanced seviye-hazirlik okuyacagim kombinasyonu ama bu mesaj yeterli olur sanirim. Uyariniz icin sagolun hocam