• 23-08-2014, 22:39:30
    #1
    Merhaba arkadaşlar herkese. Bir arkadaşımın davetiyesiyle aranıza katıldım. Bu sene üniversite de hazırlık sınıfı okuyacağım. Anlayacağınız bolca boş zamanım olacak. O yüzden iş alıp kendi paramı kendim çıkarmak istiyorum. Şimdiden teşekkür ederim.

    Not: İngilizce seviyem advanced. Sertifika mevcut.
  • 24-08-2014, 12:42:33
    #2
    İş verebilecek yok mu arkadaşlar?
  • 24-08-2014, 15:19:27
    #3
    CV var ise gönderebilir misiniz?
  • 24-08-2014, 15:50:07
    #4
    Bana da CV yollar mısın
  • 25-08-2014, 10:01:55
    #5
    realist34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana da CV yollar mısın
    Kaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CV var ise gönderebilir misiniz?

    Pmler yollandı.

    Hala güncel arkadaşlar iş aranmakta.
  • 25-08-2014, 19:09:04
    #6
    1-2 site verilecek aylık 20 makale word halinde teslim edilecek makeleler ing trye çevrilip teslim edilecek.Makale karakterleri 300 civarı teklif verirseniz anlaşalım hocam.
  • 25-08-2014, 22:35:57
    #7
    gues adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-2 site verilecek aylık 20 makale word halinde teslim edilecek makeleler ing trye çevrilip teslim edilecek.Makale karakterleri 300 civarı teklif verirseniz anlaşalım hocam.
    Pm gonderildi hocam, lutfen kontrol edin.
  • 26-08-2014, 00:49:40
    #8
    Hocam k.bakmayın sadece meraktan soruyorum. Advanced seviyede ingilizceyle hazırlık sınıfı mı okuyorsunuz?
  • 26-08-2014, 01:18:42
    #9
    dergos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam k.bakmayın sadece meraktan soruyorum. Advanced seviyede ingilizceyle hazırlık sınıfı mı okuyorsunuz?
    Bu soruyu bekliyordum o yuzden aciklayayim gelmisken. Amerikada 2 ay dil egitimi aldiktan sonra advanced sertifikasi aldim ki zaten egitime pre-intermediate seviyesinde baslamistim. Hazirlik sinifi okuyorum deme sebebim daha henuz muafiyet ve seviye tespit sinavlarina girmemis olmam. Orada okuyacagim yazsam daha dogru olurmus ozur dilerim. Ayrica hocam, bolumum %100 ingilizce olacagi icin okulda hazirlik sinifi okumam oneriliyor. Lakin muafiyet sinavlarina daha 15 gun kadar bir zaman var neredeyse. Girersem rahatca gecerim ama ben okumayi dusunuyorum cunku bolumle alakali bilgiler, teknik kelimeler ogretilecek.

    Kusura bakmayin yanlis anlasilma icin. Biliyorum kotu gozukuyor advanced seviye-hazirlik okuyacagim kombinasyonu ama bu mesaj yeterli olur sanirim. Uyariniz icin sagolun hocam