Facebook uygulamamı düzeltecek birini arıyorum. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Facebook uygulamamı düzeltecek birini arıyorum.
0
●
429
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Freelancer
Facebook uygulamamı düzeltecek birini arıyorum.
12-08-2014, 02:04:23
#1
Divxci
SSL de sorunlarım var. Chrome da çalışan ssl firefox ve internet explorer da çalışmıyor. Bu konuda bana ücreti ile yardım edecek birini arıyorum.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler