• 04-02-2008, 16:46:13
    #1
    türk ptsu sitesi kuruyorum benimle çalşımak isteyen arkadaşla varsa msn@liderservers.net i ekleyin 40-50 dolarlık bi script almayı düşünüyorum. domainim var www.freetrafic.info aslında scriptim var ancak çalışmıyor kodları bozulmuş
  • 04-02-2008, 16:51:03
    #2
    pts noluyor du?
  • 04-02-2008, 16:55:49
    #3
    paint to sign (üyelilik)
  • 04-02-2008, 16:59:23
    #4
    takım arkadaşı aradığınız için konunun yeri insan kaynakları olur
  • 04-02-2008, 17:07:10
    #5
    ptsu olcaktıı yanlış yazmışım bizim sitelerimizi gezen arkadaşlara hit yolluyoruz .