• 27-01-2014, 00:17:43
    #1
    Konu düzenlemeye alındı./
  • 27-01-2014, 00:20:10
    #2
    Hit nasıl çekilmektedir?
  • 27-01-2014, 00:21:52
    #3
    Hitler Hitleap Aracılığıyla Yollanmaktadır,eklemeyi unuttum kusura bakmayın
  • 27-01-2014, 11:37:56
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ayıp arkadaşım ayıp insan biraz emek verir bi konuyu açmak için git kendi şablonunu yarat kendi şablonunla konu aç alla alla bu konun orjinali ( https://www.r10.net/ilan-panosu/11995...yapiyoruz.html ) KONUYU REPORT ETTİM..