• 18-01-2008, 02:37:16
    #1
    Egitim forumuna postcu aranıyor.Günlük en az 10 post çekecek.Egitim forumu olup sadece egitim konuları degil , güncel konularda bulunmaktadır.

    özgün konu ücret bicimi:
    1- ...100 post=20 ytl
    2- ... 200 post=50 ytl

    alıntı konu ücret bicimitercihim özgün konu yazan)
    1.... 100 post 5 ytl


    not: konular özgün olmalı.Kişinin kendi fikirleri ve eserleri lmalı.Hicbir yerden alııntı konu asla kabul olmayacaktır.Önemli olan forumda kendinden birseyler verebilmektir.

    not: Ödeme postlar yazılmaya baslandıgı andan itibaren gerceklesecektir.Mesala 100 post icin anlastık 20 posttan sonra size ödemenin bir kısmı yapılacaktır.100 posrun hepsi bitincede geri kalan kısım odenecektir.



    msn den gün boyu iletişim kurabilirsiniz.Site ismi msn den verilecektir.
  • 18-01-2008, 03:57:50
    #2
    Bir kişiyle anlaşılmıştır.İlginiz icin tesekkürler.
  • 19-02-2008, 22:58:10
    #3
    çok iyimiş fiyatlar geç kaldık hayırlı olsun