asp.net ile websitesi yaptırmak istiyorum.
5
●515
- 15-01-2008, 21:48:56Üyeliği durdurulduASP değil arkadaş asp.net demiş.. Peki asp.net(c#) varken neden php ?zampir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2008, 23:57:01Eposta Aktivasyonu Gerekmekte