• 23-11-2013, 13:12:15
    #64
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende pm istiyorum hocam
  • 24-11-2013, 02:15:41
    #65
    Detaylı pm lütfen
  • 24-11-2013, 11:34:02
    #66
    özel mesajlar gönderilmiştir
  • 06-12-2013, 12:33:52
    #67
    Pm alabilirmiyim ?
  • 06-12-2013, 14:31:36
    #68
    Ben de pm alayım hocam.
  • 07-12-2013, 02:02:48
    #69
    Üyeliği durduruldu
    Pm alabilirmiyim ?
  • 07-12-2013, 03:21:00
    #70
    pm alabilir miyim ?
  • 07-12-2013, 03:29:25
    #71
    Üyeliği durduruldu
    Detayli pm rica edebilirmiyim.

    GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 07-12-2013, 03:34:20
    #72
    Detaylı pm alaym bende.

    GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi