• 26-12-2007, 19:22:08
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Almanyada yaşayıp güçlü bir makinesi olan arkadaş arıyoruz.

    Yapılacak iş filmlerin üzerine sitenin yazısını yazmak.

    Sunucumda yaklaşık 300dizi bölümü var bunların hepsine yazı yazılacak.

    Bu iş için güçlü bir makine lazım çünkü biraz uzun süren bi işlem.

    Yapabilecek varsa pm göndersin görüşelim
  • 26-12-2007, 20:01:19
    #2
    almanya olmasi neden sart?
  • 26-12-2007, 20:05:40
    #3
    Yönetici onayı bekliyor
    diziler almanya lokasyonlu bir sunucuda. yaklaşık 120gb.

    Bu yüzden indirilip tekrar upload edilmesi gerekli. Almanyada yaşayanlar için pek sorun olmaz
  • 26-12-2007, 20:16:09
    #4
    anladim ama bu işi ocak dan sonra türkiyede cok rahat yapar tabi turktelekom dedigi gibi vdsl devrine gecerse saolasin bilgi icin kolay gelsin.
  • 26-12-2007, 20:30:46
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Almanyada yasiyorum bir dizinin üzerine yazi yazmak kac saat aliyor ?
  • 26-12-2007, 20:36:45
    #6
    Yönetici onayı bekliyor
    bilgisayarın özelliğine göre değişiyor.
    ama ortalama 45dk 1saat.

    Yinede makineye göre değişir
  • 26-12-2007, 20:56:57
    #7
    SefaCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anladim ama bu işi ocak dan sonra türkiyede cok rahat yapar tabi turktelekom dedigi gibi vdsl devrine gecerse saolasin bilgi icin kolay gelsin.
    almanyada 19 euroya 18 mb baglanti veriyor telekom ne vericek saniyosun 4 mb yi 50 liraya.

    telekoma kaldiysak isimiz sakat bizim.

    su r10 da takilamaya basladigimdan bu yana ilginc meslek dallari turetiliyor
    yanlis anlasilmasin ama videoya yazi yazmada ayri bir is dali gibi oldu.

    seo sef postculuk reklamcilik v.s. v.s. eglenceli oldu ama
  • 26-12-2007, 21:09:09
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ürgüp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilgisayarın özelliğine göre değişiyor.
    ama ortalama 45dk 1saat.

    Yinede makineye göre değişir
    Ben Yeni Bir Pc Alacam gelecek hafta evde olur

    Ödemeleri euro olarak mi ödeyeceksiniz yada Paypal da olur ? birde bir diziye kac lira verebiliyorsunuz bütceniz ne kadar
  • 26-12-2007, 22:07:35
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben yapabilirim süper bi laptopum var.

    almanyada yasiyorum. pm yolladim.