SefaCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anladim ama bu işi ocak dan sonra türkiyede cok rahat yapar tabi turktelekom dedigi gibi vdsl devrine gecerse saolasin bilgi icin kolay gelsin.
almanyada 19 euroya 18 mb baglanti veriyor telekom ne vericek saniyosun 4 mb yi 50 liraya.

telekoma kaldiysak isimiz sakat bizim.

su r10 da takilamaya basladigimdan bu yana ilginc meslek dallari turetiliyor
yanlis anlasilmasin ama videoya yazi yazmada ayri bir is dali gibi oldu.

seo sef postculuk reklamcilik v.s. v.s. eglenceli oldu ama