• 23-12-2007, 16:22:47
    #1
    forum sitenize Kendi Kaynagımdan yada sizin gostereceginiz kaynaktan post(konu) atabılırım.Bastan Savma Olmaz Ozenle secerim en iyi sekilde teslim etmeye calısırım...
    120 konu 6 ytl = 1 gün
    220 Konu 11 ytl 1 gün
    320 konu 16 ytl 1 yada 1.5 gun


    iletisim icin msn adresim profilimdedir.En fazla 2 kişi ile anlaşabilirim.
    Tesekkurler...


    Ödeme İş Bankasından olabilir. Post ATma bittikten Sonra Ücret istenir...

    host ve domain ihtiyacım olmadıgından dolayı sadece ytl karsılıgı yapmaktayım
  • 23-12-2007, 16:26:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    host karşılığı yapıyomusun...
  • 23-12-2007, 16:28:01
    #3
    malesef kanka yazmayı unutmusum
  • 23-12-2007, 16:29:36
    #4
    Üyeliği durduruldu
    tamam kolay gelsin