• 08-07-2013, 01:33:46
    #1
    Merhabalar,

    Bana skype, veya farklı bir iletişim yolu ile İngilizce öğretebilecek birini arıyorum.

    Yazışabilecek, okuduğumu anlayabilecek kadar öğrenmek istiyorum.

    Detayları görüşmek için PM bekliyorum..

    Teşekkürler.
  • 08-07-2013, 01:41:34
    #2
    selam hocam.kısa sürede ingilizce öğrenmenizde yardımcı olabilirim.okuduğum üniversitede aynı düzeyimde olan diğer sınıflardaki öğrencilerede ders veriyorum.ama bu iş tek taraflı değil çift taraflı olur.yani ben size öğrenmeniz gerekenleri,kelime ve cümle öbeklerini öğretirim.fakat sizin yapmanız gereken kelime ezber.başkası çalıştırsada bunu sizden isteyecektir.düşünürseniz görüşelim
  • 08-07-2013, 01:44:45
    #3
    Ben üzerime düşeni yapmaya hazırım hocam..

    21 yaşındayım, bu yaştayken dil bilmemek büyük eksiklik gibi gözüküyor.

    Facebook, Skype vb. bilgilerinizden birini gönderirseniz görüşelim hemen.