• 02-06-2013, 20:14:54
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar 1k 5k 10k şeklinde onaylanmış gmail veya hotmail hesabı satan arkadaşlar varsa ulaşırlarsa bana sevinirim. Yeni yazacağımız v12 programı için testlerde kullanılacaktır.

    PM olarak tekliflerinizi atabilirsiniz.
  • 02-06-2013, 20:57:00
    #2
    Hotmail için onay gerekli mi ?
  • 03-06-2013, 00:31:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hotmail için onay gerekli mi ?
    yok ilk gönderim için doğrulama kodu istiyor ya hocam, o doğrulama kodlarının girilmiş olanlarından lazım yoksa gönderim yapmaz.
  • 03-06-2013, 04:52:10
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende arıyorum mesajım bulunsun.

    Not : Sadece GMail.