• 28-11-2007, 17:18:57
    #1
    Arkadaşlar takım arkadaşlarımızı arıyoruz. Sp modluk kullanıyoruz şu an yerel modluk tercih etmiyoruz. Bizimle beraber çalışmak isterseniz geleceğe yönelik uzun vadeli çalışmamızda siz de yer alın.
    Forum Action
  • 28-11-2007, 19:21:24
    #2
    Sen yenisin galiba

    Burası webmaster forumu arkadaşım herkes admindir
  • 28-11-2007, 21:52:20
    #3
    bence konuyu insan kaynakları bölümüne açsan daha iyi olur
  • 28-11-2007, 22:53:02
    #4
    pek sanmıyorum çıkacağını ama inşallah bulursun