• 08-12-2012, 17:39:06
    #10
    pm gönderildi..
  • 08-12-2012, 17:46:20
    #11
    PM gönderdim, cevabınızı bekliyorum.
  • 08-12-2012, 20:50:41
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm gönderildi
  • 08-12-2012, 22:17:08
    #13
    PM atıyoruz, olumlu ya da olumsuz bir cevap bile vermiyorsun. Bu arkadaşın ilgisiz olduğunu düşünüyorum, mesajları okuduğu halde geri dönüş yapmaması, bunun en büyük ispatı.
  • 08-12-2012, 22:32:26
    #14
    pm gönderildi.