PM atıyoruz, olumlu ya da olumsuz bir cevap bile vermiyorsun. Bu arkadaşın ilgisiz olduğunu düşünüyorum, mesajları okuduğu halde geri dönüş yapmaması, bunun en büyük ispatı.