• 03-01-2011, 17:04:34
    #28
    rapor geldi eline saglık
  • 03-01-2011, 22:34:38
    #29
    Rapor Teslim edildi az önce Eline Saglık hocam.
  • 04-01-2011, 10:59:24
    #30
    raporu alamadım hocam. hâla çalışıyor musunuz ?
  • 04-01-2011, 17:21:38
    #31
    Üyeliği durduruldu
    mailinizi pmleyn atayım dün akşam maili kayıtlı olanlara yolladım
  • 04-01-2011, 18:04:54
    #32
    Üyeliği durduruldu
    bende alamadım calısıyormu hala acaba ?
  • 04-01-2011, 22:52:54
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaş hala rapor teslim etmedi. Bekliyorummm
  • 05-01-2011, 08:11:30
    #34
    Üyeliği durduruldu
    edebiyat01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş hala rapor teslim etmedi. Bekliyorummm
    size msn'den ileti biraktım dönüş yapmanızı beklemekteyim.tşkler
  • 06-01-2011, 14:49:51
    #35
    Arkadaşım, 1 hafta oldu msn den kaç defa yazdım cevap dahi vermiyorsun, raporu mailime gönderebilirdin. Hala ne bir rapor var ne de bir haber. Ayıp yani 10 tl için yapılır mı bu.
  • 06-01-2011, 18:59:30
    #36
    Üyeliği durduruldu
    raporu tekarar upload edip yolladım