Arkadaşım, 1 hafta oldu msn den kaç defa yazdım cevap dahi vermiyorsun, raporu mailime gönderebilirdin. Hala ne bir rapor var ne de bir haber. Ayıp yani 10 tl için yapılır mı bu.