• 29-05-2010, 21:45:27
    #10
    Pm Gonderilmiştir..

    olumlu olumsuz donus yaparsanız sevinirm
  • 29-05-2010, 21:48:51
    #11
    PM gönderildi, olumlu/olumsuz cevap bekliyorum.

    Düzenleme : 3 aylık satıldı, teşekkürler.
  • 18-07-2010, 20:26:10
    #12
    alım devam ediyor
  • 19-07-2010, 18:02:00
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Alım devam ediyor yazmasını biliyorsun mesajlarımı neden cvp yazmıyorsun Sorabilirmiyim

    Arkadaşlar bu arkadaş benden 3 adet link alacagını söyledi pazar günüydü Eft yapacam dedi 30 tl den bende 25 indirdim linkleri siteme ekledim bugun bu saat oldu ödeme yok üstüne üstlük pişkin arkadaş r10 dört dönmesine ragmen mesajlarıma cvp vermiyor

    ÇALIŞACAK ARKADAŞLARIN DİKKATLİ OLMASINI TAVSİYE EDİYORUM VE

    ve bana 5dk içinde ulaşmazsan
    -Trade -rep kullanıyorum...
    bilgin olsun çocuk oyuncagı değil burasi biz ekmek kazanmaya çalışıyoruz
  • 19-07-2010, 18:51:14
    #14
    Renovation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alım devam ediyor yazmasını biliyorsun mesajlarımı neden cvp yazmıyorsun Sorabilirmiyim

    Arkadaşlar bu arkadaş benden 3 adet link alacagını söyledi pazar günüydü Eft yapacam dedi 30 tl den bende 25 indirdim linkleri siteme ekledim bugun bu saat oldu ödeme yok üstüne üstlük pişkin arkadaş r10 dört dönmesine ragmen mesajlarıma cvp vermiyor

    ÇALIŞACAK ARKADAŞLARIN DİKKATLİ OLMASINI TAVSİYE EDİYORUM VE

    ve bana 5dk içinde ulaşmazsan
    -Trade -rep kullanıyorum...
    bilgin olsun çocuk oyuncagı değil burasi biz ekmek kazanmaya çalışıyoruz
    - Arkadaşım linklerimi sitene ekledin de ben paranı göndermedim mi ?
    - Kodları gönderdim sana 2 gün boyunca EFT yap EFT pay demekten kodları sitene eklemedin.
    - Kodları sitende görmeden para mı gönderilir?
    -Nerden bileceğim sitenin sana ait olduğu? kodları siite görmeden?
    -nerden bileceğim iyi niyetli olduğunu yada şifrenin çalınıpta dolandırılmayacağımı?
    -Bu kadar bekleme yapacağına, pm atacağına, gelip konuya bunları yazacağına, Gönderdiğim kodları sitene ekleseydin paranı gönderirdim arkadaşım..

    NOT: Kodları sitesinde görmeden kimseye para filan göndermem.. Kabul etmeyen arkadaşlar zahmet edipte pm atmasın...
  • 19-07-2010, 18:55:15
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Bak ben daha fazla uzatmıyorum uzatırsam rezil ederim seni daha fazla direnme

    KODLARI EKLEDİM 2 gün boyunca eft yap diye birşey olmadı daha dün görüştük seninle pazartesi eft yaparım diyen sendin
    halenn vıır vırrr konuşuyorsun pişkin pişkin..
  • 19-07-2010, 18:59:38
    #16
    Renovation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak ben daha fazla uzatmıyorum uzatırsam rezil ederim seni daha fazla direnme

    KODLARI EKLEDİM 2 gün boyunca eft yap diye birşey olmadı daha dün görüştük seninle pazartesi eft yaparım diyen sendin
    halenn vıır vırrr konuşuyorsun pişkin pişkin..
    2 gün ekli kaldığı için mi dün gece bana bu pm yi attın?

    Renovation adlı üyeden alıntı:
    eft yapacakmısın? şimdi ekliyeceğim kodlarını?

    18-07-2010 link
    22:27:30 Renovation
  • 19-07-2010, 19:26:50
    #17
    Üyeliği durduruldu
    napster4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - Arkadaşım linklerimi sitene ekledin de ben paranı göndermedim mi ?
    - Kodları gönderdim sana 2 gün boyunca EFT yap EFT pay demekten kodları sitene eklemedin.
    - Kodları sitende görmeden para mı gönderilir?
    -Nerden bileceğim sitenin sana ait olduğu? kodları siite görmeden?
    -nerden bileceğim iyi niyetli olduğunu yada şifrenin çalınıpta dolandırılmayacağımı?
    -Bu kadar bekleme yapacağına, pm atacağına, gelip konuya bunları yazacağına, Gönderdiğim kodları sitene ekleseydin paranı gönderirdim arkadaşım..

    NOT: Kodları sitesinde görmeden kimseye para filan göndermem.. Kabul etmeyen arkadaşlar zahmet edipte pm atmasın...
    sana hakkaten diyecek birşey bulamıyorum ben sana 2 gündür kaldi demedimki 2 gün lafını sen çıkardın 2 gündür eft yap diyip duruyorsun diye????,,

    yahu sen kafayımı yedin kardeşim yok ayakmı yapiyorsun??

    Alıntı
    Alıntı:
    Renovation Nickli Üyeden Alıntı
    eft yapacakmısın? şimdi ekliyeceğim kodlarını?
    ben bu msj attıgımda dün gece zamanını sen yazmışsın ben ekledim sonra sen çevrim dışı olunca bende dedim ki o kadar tradesi var yaalan söylemz herhalde dedim ekledim ne bilim senin töhbe allah

    ya git işene kardeşim

    MODERATÖR ARKADAŞ LÜTFEN ARTIK DAHA FAZLA KONUŞTURMAYIN ŞU ADAMI LÜTFEN