Pm Gonderilmiştir..
olumlu olumsuz donus yaparsanız sevinirm
Alış: Video sitelerinde Link alınacak...
16
●635
- 29-05-2010, 21:45:27
- 19-07-2010, 18:02:00Üyeliği durdurulduAlım devam ediyor yazmasını biliyorsun mesajlarımı neden cvp yazmıyorsun Sorabilirmiyim
Arkadaşlar bu arkadaş benden 3 adet link alacagını söyledi pazar günüydü Eft yapacam dedi 30 tl den bende 25 indirdim linkleri siteme ekledim bugun bu saat oldu ödeme yok üstüne üstlük pişkin arkadaş r10 dört dönmesine ragmen mesajlarıma cvp vermiyor
ÇALIŞACAK ARKADAŞLARIN DİKKATLİ OLMASINI TAVSİYE EDİYORUM VE
ve bana 5dk içinde ulaşmazsan
-Trade -rep kullanıyorum...
bilgin olsun çocuk oyuncagı değil burasi biz ekmek kazanmaya çalışıyoruz - 19-07-2010, 18:51:14- Arkadaşım linklerimi sitene ekledin de ben paranı göndermedim mi ?Renovation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Kodları gönderdim sana 2 gün boyunca EFT yap EFT pay demekten kodları sitene eklemedin.
- Kodları sitende görmeden para mı gönderilir?
-Nerden bileceğim sitenin sana ait olduğu? kodları siite görmeden?
-nerden bileceğim iyi niyetli olduğunu yada şifrenin çalınıpta dolandırılmayacağımı?
-Bu kadar bekleme yapacağına, pm atacağına, gelip konuya bunları yazacağına, Gönderdiğim kodları sitene ekleseydin paranı gönderirdim arkadaşım..
NOT: Kodları sitesinde görmeden kimseye para filan göndermem.. Kabul etmeyen arkadaşlar zahmet edipte pm atmasın... - 19-07-2010, 18:55:15Üyeliği durdurulduBak ben daha fazla uzatmıyorum uzatırsam rezil ederim seni daha fazla direnme
KODLARI EKLEDİM 2 gün boyunca eft yap diye birşey olmadı daha dün görüştük seninle pazartesi eft yaparım diyen sendin
halenn vıır vırrr konuşuyorsun pişkin pişkin.. - 19-07-2010, 18:59:382 gün ekli kaldığı için mi dün gece bana bu pm yi attın?Renovation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Renovation adlı üyeden alıntı:
18-07-2010 link
22:27:30 Renovation - 19-07-2010, 19:26:50Üyeliği durduruldusana hakkaten diyecek birşey bulamıyorum ben sana 2 gündür kaldi demedimki 2 gün lafını sen çıkardın 2 gündür eft yap diyip duruyorsun diye????,,napster4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yahu sen kafayımı yedin kardeşim yok ayakmı yapiyorsun??
ben bu msj attıgımda dün gece zamanını sen yazmışsın ben ekledim sonra sen çevrim dışı olunca bende dedim ki o kadar tradesi var yaalan söylemz herhalde dedim ekledim ne bilim senin töhbe allahAlıntı
ya git işene kardeşim
MODERATÖR ARKADAŞ LÜTFEN ARTIK DAHA FAZLA KONUŞTURMAYIN ŞU ADAMI LÜTFEN