napster4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Arkadaşım linklerimi sitene ekledin de ben paranı göndermedim mi ?
- Kodları gönderdim sana 2 gün boyunca EFT yap EFT pay demekten kodları sitene eklemedin.
- Kodları sitende görmeden para mı gönderilir?
-Nerden bileceğim sitenin sana ait olduğu? kodları siite görmeden?
-nerden bileceğim iyi niyetli olduğunu yada şifrenin çalınıpta dolandırılmayacağımı?
-Bu kadar bekleme yapacağına, pm atacağına, gelip konuya bunları yazacağına, Gönderdiğim kodları sitene ekleseydin paranı gönderirdim arkadaşım..

NOT: Kodları sitesinde görmeden kimseye para filan göndermem.. Kabul etmeyen arkadaşlar zahmet edipte pm atmasın...
sana hakkaten diyecek birşey bulamıyorum ben sana 2 gündür kaldi demedimki 2 gün lafını sen çıkardın 2 gündür eft yap diyip duruyorsun diye????,,

yahu sen kafayımı yedin kardeşim yok ayakmı yapiyorsun??

Alıntı
Alıntı:
Renovation Nickli Üyeden Alıntı
eft yapacakmısın? şimdi ekliyeceğim kodlarını?
ben bu msj attıgımda dün gece zamanını sen yazmışsın ben ekledim sonra sen çevrim dışı olunca bende dedim ki o kadar tradesi var yaalan söylemz herhalde dedim ekledim ne bilim senin töhbe allah

ya git işene kardeşim

MODERATÖR ARKADAŞ LÜTFEN ARTIK DAHA FAZLA KONUŞTURMAYIN ŞU ADAMI LÜTFEN