• 05-07-2009, 00:09:02
    #28
    --------------------------------------------------------------------------------

    @Majestic

    Arkadaşlar R10 bende açılmıyor çoook zor açılıyor PM atılmıyor
  • 05-07-2009, 00:09:55
    #29
    pm alabilirmiyim
  • 05-07-2009, 15:19:02
    #30
    Arkadaşlar BU FİYATA SATIŞ BİTMİŞTİR 3 TANE Satılmıştır