• 04-07-2009, 22:56:38
    #19
    Pm alabılırmıyım?
  • 04-07-2009, 23:32:16
    #20
    içerik nedir ? pm alabilirmiyim
  • 04-07-2009, 23:41:45
    #21
    pm lütfen
  • 04-07-2009, 23:45:06
    #22
    Pm'ler gönderildi
  • 04-07-2009, 23:45:43
    #23
    Konu linkli, ayrıntılı özel mesaj alayım..
  • 04-07-2009, 23:49:25
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    özel mesaj alayım ben de
  • 04-07-2009, 23:51:24
    #25
    Pm gönderir misin.
  • 05-07-2009, 00:00:03
    #26
    Arkadaşlar R10 bende açılmıyor çoook zor açılıyor PM atılmıyor
  • 05-07-2009, 00:07:04
    #27
    pm lütfen