• 29-07-2009, 01:44:06
    #28
    Edit: benimde aynı şekilde yazıyı yazdık,linkide ekledik 1 haftada kaldı sitede linki ama parfümlerden ses seda yok. demiştim arkadaş pm ile sponsor sorunu olduğunu yollanacağını belirtmiş .sağlık olsun diyelim artık olursa da olmazsa da sorun değil ..
  • 29-07-2009, 12:05:19
    #29
    ben - traderımı verrim burası çoluk çocuğun oyun oynayacağı bi yer değil ticaret yapıyoruz.
  • 29-07-2009, 12:07:19
    #30
    webkarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben - traderımı verrim burası çoluk çocuğun oyun oynayacağı bi yer değil ticaret yapıyoruz.
    Ben de veriyorum hocam...
  • 29-07-2009, 12:20:09
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gereken ceza verilmiÅŸtir.

    konu kilit.