• 02-07-2009, 02:30:31
    #19
    En geç 15 Temmuz'a kadar bütün hediyeler gönderilecek.
    Kampanya devam ediyor.
  • 02-07-2009, 02:31:32
    #20
    tamam hocam teşekkürler.
  • 09-07-2009, 01:33:35
    #21
    Kampanya devam ediyor.
  • 09-07-2009, 01:40:33
    #22
    pm yolladım dostum_
  • 12-07-2009, 09:16:08
    #23
    Oto parfümü hala gelmedi bana..

    Alan var mı ?
  • 13-07-2009, 16:40:30
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Forumlardaki postlar oluyor mu?
  • 15-07-2009, 22:03:02
    #25
    parfümler banada gelmedi henüz.
  • 16-07-2009, 23:34:34
    #26
    bekliyoruz parfümleri.
  • 20-07-2009, 20:03:30
    #27
    hocam aradan 5 gün geçti parfümler gelmedi.bu hafta içinde gelmezse - trader vereceğim.