• 08-04-2010, 17:28:17
    #1
    Merhaba ; biri bloguma şu yorumu atmış (ingilizce içerik de var)

    I have been looking around www.r10blog.com and really am impressed by the exceptional content material here. I work the nightshift at my job and it really gets boring. I've been coming right here for the previous couple nights and reading. I simply needed to let you know that I have been enjoying what I have seen and I look ahead to reading more.


    spam sannetim ama ad url filan da yapmamış sadece ad girmiş. merak ettim.
  • 08-04-2010, 18:36:10
    #2
    inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba ; biri bloguma şu yorumu atmış (ingilizce içerik de var)

    I have been looking around www.r10blog.com and really am impressed by the exceptional content material here. I work the nightshift at my job and it really gets boring. I've been coming right here for the previous couple nights and reading. I simply needed to let you know that I have been enjoying what I have seen and I look ahead to reading more.


    spam sannetim ama ad url filan da yapmamış sadece ad girmiş. merak ettim.
    r10blog.com ta geziniyorum ve gerçekten buradaki ender içerikten etkilendim.İşimde gece vardiyasında çalışıyorum ve gerçekten sıkıcı oluyor.Buraya birkaç gecedir geliyorum ve okuyorum.Sadece burada gördüklerimden hoşlandığımı bilmeni istedim.Ve Daha fazlasını okumayı planlıyorum.
  • 08-04-2010, 21:12:10
    #3
    professionalist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10blog.com ta geziniyorum ve gerçekten buradaki ender içerikten etkilendim.İşimde gece vardiyasında çalışıyorum ve gerçekten sıkıcı oluyor.Buraya birkaç gecedir geliyorum ve okuyorum.Sadece burada gördüklerimden hoşlandığımı bilmeni istedim.Ve Daha fazlasını okumayı planlıyorum.
    Biraz daha ingilice ekliyim o zaman
  • 09-04-2010, 02:44:59
    #4
    Hehehehe
    akşam akşam iyi güldüm
    inforesim hocam alemsin yaa
    dur bende bakim, bu doyum olmayan site nasılmış

    Başarılar dilerim
  • 09-04-2010, 03:04:01
    #5
    Çeviriyi gördüm siteye bi bakayım dedim hatta şimdi yorumda yazdım son yazdığın konuya