professionalist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10blog.com ta geziniyorum ve gerçekten buradaki ender içerikten etkilendim.İşimde gece vardiyasında çalışıyorum ve gerçekten sıkıcı oluyor.Buraya birkaç gecedir geliyorum ve okuyorum.Sadece burada gördüklerimden hoşlandığımı bilmeni istedim.Ve Daha fazlasını okumayı planlıyorum.
Biraz daha ingilice ekliyim o zaman