• 28-01-2013, 17:26:37
    #1
    Mir
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar;

    2009-2010 eski hesaplar alınacak ucuk fiyat vermeyiniz.
  • 28-01-2013, 17:34:45
    #2
    Teklifi siz yazın uygun olan yazsın daha uygun dğil mi ?
  • 28-01-2013, 17:37:34
    #3
    Mir
    Üyeliği durduruldu
    Kalite_Reklams adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teklifi siz yazın uygun olan yazsın daha uygun dğil mi ?
    Hesapları reklam için kullanacağım arkadaş sayısı vs önemli değil o yüzden max verebileceğim miktar tek hesap için 3-4 tl'dir.

    İyi çalışmalar.
  • 28-01-2013, 22:41:15
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Mir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesapları reklam için kullanacağım arkadaş sayısı vs önemli değil o yüzden max verebileceğim miktar tek hesap için 3-4 tl'dir.

    İyi çalışmalar.

    Kimse 2008 2009 hatta 2010 kayıtlı fb hesabını 3-4 liradan vermez
  • 29-01-2013, 14:07:14
    #5
    Mir
    Üyeliği durduruldu
    Videoreklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse 2008 2009 hatta 2010 kayıtlı fb hesabını 3-4 liradan vermez
    Sürekli alıyorum vermez diye birşey yok benim elemandan alıyordum bu aralar yoktu konu açtım.

    Profiller alındı konu kilitlenebilir.