Videoreklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse 2008 2009 hatta 2010 kayıtlı fb hesabını 3-4 liradan vermez
Sürekli alıyorum vermez diye birşey yok benim elemandan alıyordum bu aralar yoktu konu açtım.

Profiller alındı konu kilitlenebilir.