• 17-01-2013, 00:52:22
    #10
    volkanarslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi kendinize laf sokmuşsunuz
    Sanırım ki gözlerinde problem var ve kocaman soru işaretini görmedin + biz dedim ve içinde herkez var sende dahilsin buna..
    ve eğer sen gibi akıllı arkadaşlar varsa bu forumda süperiz.
  • 17-01-2013, 01:21:08
    #11
    Uslubunuz ve konusmanızdan belli ettiniz kendiniz yaş kaç 12 13 mü ? biz salağız ne demek arkadaş ya ? bu nasıl bi mantık küçükken kezzapmı içtin naptın?
  • 17-01-2013, 02:14:12
    #12
    volkanarslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uslubunuz ve konusmanızdan belli ettiniz kendiniz yaş kaç 12 13 mü ? biz salağız ne demek arkadaş ya ? bu nasıl bi mantık küçükken kezzapmı içtin naptın?
    Asıl senin uslubun bozuk arkadaşım bir kere benim yazdığım yazılar mantıklı yazılar ki senin BEYNİN bunları anlayamaz (hiç birini anlamadı.) 12-13 yaşındaki bir çocuğun r10'da ne işi var ? "biz salağız ve bunu anlayamayacağız ?" yazdım yine anlayamamışsın.