Uslubunuz ve konusmanızdan belli ettiniz kendiniz yaş kaç 12 13 mü ? biz salağız ne demek arkadaş ya ? bu nasıl bi mantık küçükken kezzapmı içtin naptın?
Asıl senin uslubun bozuk arkadaşım bir kere benim yazdığım yazılar mantıklı yazılar ki senin BEYNİN bunları anlayamaz (hiç birini anlamadı.) 12-13 yaşındaki bir çocuğun r10'da ne işi var ? "biz salağız ve bunu anlayamayacağız ?" yazdım yine anlayamamışsın.