Siteniz hayırlı olsun diyorum. Milletin boş boş yorumlarına aldırış etmeyin. Facebook kurulduğundada sosyal paylaşım siteleri vardı ama yenilikçi ve gençlere hitap eden bir site olduğu için facebook büyüdü. Sizinde yenilikçi çalışmalarınızla büyüyeceğinize inanıyorum.
Birbirimizi hiç desteklemeyen bir milletiz kıskançlık duygularınızı atın artık.