Chiwi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye'de zaten bir Facebook var. Vazgeçin artık şu rakip veya yeni Facebook yaratma çabalarından.
Böyle rakip tarzı bişey açmak güzel ama destekçi olmadıktan sonra bi işe pek yaramıyor . Türkiye o kadar facebook tarzı yazacak adam varki azıcık desteğimiz olsa bu iş olur.Bizim milletimiz biraz hazırcı ondan olamıyoruz biraz neyse hayırlı olsn ümit ederm aradığını bulursn