Arkadaşlar öncelikle merhaba .
Bugun mobilden hesabıma girince giriş yap secenegi geldi inanın argo konusmaya başladım bile.Sonra hesabınızı 30gün boyunca engelledik dedi.Spam filan bişiler yazıyordu okuyamadım.Sonra tamam dedim direk hesaba girdi.Ne engeli oldugunu dahi bilmiyorum.Duvarımda günde 1 2 yazdıgım sözleri paylaşıyorum.Profilimi sayfada paylaşıyorum günde 15 istek filan geliyor bazılarını ediyorum bazılarını etmiyorum genelde kabul ediliyo.Zaten 3hafta öncesine kadar hesabım yine engel yemişti mobil onay istiyordu actım şak diye engeli bastı 1 ay boyunca.Bunun nedeni nedir? Yani rahat durmakda mı suc anlayamıyorum ki ?
Bukez durup dururken hesap engellendi ?
7
●594
- 03-11-2012, 15:16:00
- 03-11-2012, 15:33:11bir çözümü muhakkak olmalı .Şuan kişisel kullandıgım tek hesap o oda giderse facebook bitecektir benim için zaten artık ciddi yaptırımların yapılması gerekiyor .
- 03-11-2012, 15:36:48ben size onu demiyorum muhakkak bir çözüm yolu vardır bilmediğimiz
2 aydır araştırıyorum çözüm bulmuş değilim şimdi gelmiş diyorsun çözümü muhakkak olmalı araştırıcı birisi olmama rağmen çözümü bulamadım öyle bi çözüm yok tekrar diyorum , geçmiş olsun.